Selecteer provincie

Oudholland Kantoor- en Bedrijfsmeubelen 0525-682361: open & loting, activiteiten vrije middel internationaal onderwijs.

Details

Adres
De Rietkraag 5
8082AA Elburg
Gelderland
Telefoonnummer
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld


Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving


http://www.oudholland.nl

Wat wij doen:


Welkom bij OudHolland,
.
Oudholland is specialist op het gebied van kantoor- en bedrijfsmeubilair. Een familiebedrijf met meer dan 40 jaar ervaring dat exact weet waar kantoren en bedrijven behoefte aan hebben.
.
U haalt meer uit uw meubilair
.
OudHolland is een bedrijf met een persoonlijke benadering. Wij analyseren uw behoefte en doen u een voorstel dat volledig beantwoordt aan uw eisen en wensen. Bij OudHolland weet u zeker dat u meubilair vindt dat past bij uw bedrijf en uw bedrijfsvoering. Zodat u óók zeker weet dat het jarenlang meegaat, zowel in gebruik als in functionaliteit.
.
Breed assortiment
.
Oudholland voert een breed assortiment op het gebied van: kantoor-, garderobe-, kantine-, werkplaats-en magazijninrichting tegen een zeer gunstige prijsstelling. Al deze inrichtingen hebben één ding gemeen. Alles - van eenvoudige standaardoplossing tot en met maatwerk en design projectinrichting - is van absolute topkwaliteit!
.
Bestelgemak en stipte levering
.
Snelheid en gemak staan voorop. U kunt op onze website uw bestelling plaatsen en u heeft uw aankopen dan binnen 10 werkdagen* in huis. Netjes en stipt afgeleverd door onze eigen transportdienst. Heeft u vragen of vindt u het prettiger om uw opdracht persoonlijk door te geven, dan kunt u natuurlijk ook telefonisch uw bestelling plaatsen. Even makkelijk!
*mits voorraadprogramma
.
Eigen montagedienst
.
Wanneer u bij OudHolland meubilair bestelt, krijgt u ook meubilair. Geen dozen met losse onderdelen. Vandaar dat onze monteurs al het kantoormeubilair gemonteerd bij u aanleveren. Professioneel en snel. Zoals u van ons mag verwachten. Onze monteurs zijn in het bezit van een VCA certificaat
.
Compleet advies
.
Dankzij onze persoonlijke benadering zijn wij als geen ander in staat om uw behoefte nauwgezet te analyseren. Wij luisteren naar u, bekijken uw ruimte en leven ons in uw situatie in. Op basis daarvan kunnen wij u voorstellen doen en zelfs volledige inrichtingsontwerpen voor u vervaardigen die volledig voldoen aan uw verwachtingen.Bekijk onze folder!
Openingstijden:
Maandag : 08:00 - 17:00
Dinsdag : 08:00 - 17:00
Woensdag : 08:00 - 17:00
Donderdag : 08:00 - 17:00
Vrijdag : 08:00 - 17:00
Zaterdag : 09:00 - 12:00 Op afspraak
Zondag : gesloten
Nieuwjaarsdag : gesloten
1e Paasdag : gesloten
2e Paasdag : gesloten
Koningsdag : gesloten
Bevrijdingsdag : gesloten
Hemelvaartsdag : gesloten
1e Pinksterdag : gesloten
2e Pinksterdag : gesloten
1e Kerstdag : gesloten
2e Kerstdag : gesloten
Oudjaarsdag : 08:00 - 12:00
Overige Feestdagen : geslotenService:
Webshop

Toegankelijkheid:
Begane grond

Productgroepen:
Accessoires, Bedrijfsmeubelen, Computersupplies, Directiemeubelen, Facilitaire producten, Gebruikte kantoormeubelen, Kantinemeubelen, Kantoorartikelen, Kantoormachines, Kantoormeubelen, Magazijninrichting, Nieuwe kantoormeubelen, Opbergsystemen, Papierwaren, Verlichting

Diensten:
Advies, Kantoorinrichting, Onderhoud, Ontwerp, Projectinrichting, Reparatie, Verkoop

Meubelen voor:
Bedrijf, Directiekamer, Kantoor, Magazijn / opbergruimte, Receptie, Vergaderruimte

Producten:
Bureau, Bureaustoel, Hangmappen, Kantinestoel

Betalingsmogelijkheden:
Op factuur

Aangesloten bij / Certificering:
VCA